close

我是Ariel,乘風破浪追逐是我的夢想,沒有人能阻擋我這已決的意志,原諒我的離去。

「october project」的圖片搜尋結果

My name is Ariel 
我叫做艾莉兒
And I want to be free
我要乘風翱翔
It is your sorrow
你那難耐的傷心
That has made a slave of me
會阻撓我不能自由 被你奴役
Forgive me
請原諒我
Forgive me
請原諒我
But you are all I know
但我知道你會的
Forgive me for leaving
原諒我想自由的意志


The day is breaking now
陽光出現在天際線的那刻
It's time to go away
是時候乘風破浪
I'm so afraid to leave
我是多麼害怕離去
But more afraid to stay
但比起停留此地
Forgive me
原諒我吧
For leaving
我想要自由
The sadness in your eyes
悲傷在你眼眶中打轉
Forgive me
原諒我


Let the wind and ocean water
讓海水藉著波浪
Wash across your hands
吹洗過你的雙手
Wash away a thousand footsteps
洗刷千百個足跡
Wash us all away
洗去我們的曾經
Like sand
像砂礫 吹得無影無蹤
The sky has fallen
夜晚的帷幕已降下
Now the earth is dry and torn
乾裂正撕裂整片土壤

I know you're tired
我知道你已經很累
From the violence of the storm
經歷一場狂劣的暴風中
I love you
我愛你
I love you
我深深愛你
But you are all I know
但你的悲傷我全都明白
Forgive me, forgive me
原諒我 請原諒我


Let the wind and ocean water
讓海水藉著波浪
Wash across your hands
吹洗過你的雙手
Wash away a thousand footsteps
洗刷千百個足跡
Wash us all away
洗去我們的曾經


Let the wind and ocean water
讓海水藉著波浪
Wash across your hands
吹洗過你的雙手
Wash away a thousand footsteps
洗刷千百個足跡
Wash us all away
洗去我們的曾經
Like sand
像砂礫 吹得無影無蹤

My name is Ariel
我的名字叫艾莉兒

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Carolyn卡洛琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()