close

來自紐西蘭威靈頓的Fazerdaze,用她溫柔慵懶的聲音加上電子音樂,如一縷塵煙,夢幻搖滾的風格,

這位幸運女孩首先在她房間的錄音室錄音,後來得到了Jonathan Pearce音樂幫助並協助她發行。

她溫暖的嗓音加上電子音樂和節奏踏板,創造出屬於她自己風格的dream pop。

「fazerdaze - lucky girl」的圖片搜尋結果

Are the walls getting closer
As I'm getting closer to you?
是不是當我靠近牆邊
離你也越來越近
And are we falling faster
Now we have further to fall?
是不是我們墜落的越快
我們感情就能進一步?


[Bridge]:
I know sometimes I act like I don't care
...about you
我知道我常表現出一副不關心你的樣子


[Chorus]:
I know I'm a lucky girl
我知道我很幸運
I'm a lucky lucky girl
我深知我很幸運
I'm a lucky girl
我是幸運少女
I'm a lucky lucky girl
我深知我很幸運
I'm a lucky girl
我是幸運少女
I'm a lucky lucky girl
Girl
我深知我很幸運
 (x7)


[Verse 2]:
And the thought of you leaving
Gets heavier every day
你要離開的想法
每天把我壓得喘不過氣
And my mind is deceiving
What is it that I'm believing?
我常欺騙自己
到底甚麼是我相信的?
[Bridge]:
I know sometimes I act like I don't care
...about you
我知道我常表現出一副不關心你的樣子

[Chorus]:
I know I'm a lucky girl
我知道我很幸運
I'm a lucky lucky girl
我深知我很幸運
I'm a lucky girl
我是幸運少女
I'm a lucky lucky girl
我深知我很幸運
I'm a lucky girl
我是幸運少女
I'm a lucky lucky girl
Girl
我深知我很幸運
 (x7)

[solo]

[Chorus]:
I know I'm a lucky girl
我知道我很幸運
I'm a lucky lucky girl
我深知我很幸運
I'm a lucky girl
我是幸運少女
I'm a lucky lucky girl
我深知我很幸運
I'm a lucky girl
我是幸運少女
I'm a lucky lucky girl
Girl
我深知我很幸運
 (x7)

 

By Carolyn

arrow
arrow
    文章標籤
    lucky girl Fazerdaze
    全站熱搜

    Carolyn卡洛琳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()