close

Vance Joy這位來自澳洲的歌手,以一首riptide打進告示牌排行版,riptide以搞怪MV以及奇異歌詞,還有個人最喜歡憂鬱高亢歌聲頗受大家歡迎,而且Taylor之前也有上電台現場翻唱。

曾經是傑出橄欖球隊員的Vance Joy,從事歌唱後然繼續為原本隊伍加油,從Vance Joy的體格上看的出他曾是運動員

vance joy  

  3141443  

 

I was only walking through your neighborhood

我總是只經過你家社區

Saw you out loud honey in the cold I stood

為了看到你的倩影 就算天冷我也痴痴的站著

Anywhere I go there you are

我去哪 都會有你的身影

Anywhere I go there you are

我去哪 都會有你的身影

 

I been getting used to waking up with you

我習慣了起來時你在身邊

I been getting used to waking up here

也早就習慣在這醒來

Anywhere I go there you are

我去哪 都會有你的身影

Anywhere I go there you are

我去哪 都會有你的身影

There you are

原來你在這裡

There you are

原來你在這裡

 

You’re the fire and the flood

你是烈火洪流的化身

And I’ll always feel you in my blood

我感受到你在我體內竄流

Everything is fine

一切都看似平靜

When your hand is resting next to mine

當你的手依偎在我的旁邊

Next to mine

輕倚在我的手旁

You’re the fire and the flood

其實那強大的能量在我身上奔騰

 

Since we met I feel a lightness in my step

自從遇見你 我踏的每個步伐是如此輕快

You’re miles away but I still feel you

雖然你遠在天邊但我感覺你近在眼前

Anywhere I go there you are

我走到哪 你就會在那

Anywhere I go there you are

不論我在哪裡 我都感受到你的溫度

 

Late at night when you can’t fall asleep

在輾轉難眠的深夜

I’ll be lying right beside you counting sheep

我會躺在你身邊陪你數羊

Anywhere I go there you are

不論你在哪 我都在你身邊

Anywhere I go there you are

我們總是行影不離

There you are

原來你在這

There you are

你一直都在

 

You’re the fire and the flood

你是烈火紅流的化身

And I’ll always feel you in my blood

炙熱的血液是你在裡頭奔流

Everything is fine

一切都看似平靜

When your hand is resting next to mine

當你的手依偎在我的旁邊

Next to mine

輕倚在我的手旁

You’re the fire and the flood

你是那股烈火洪流

Now listen here she said

現在靜靜的聽她說

"Boy when you know you’ll know"

"男孩當時候到了你就會知道"

And I know

顯然時候到了

 

You’re the fire and the flood

你是那炙熱的烈火和巨大的洪流

And I’ll always feel you in my blood

我老是感覺到你在我血液裡奔流

Everything is fine

一切看似平靜

When your hand is resting next to mine

但當你的手觸碰到了我的肌膚

Next to mine

你輕輕倚靠在我手旁

You’re the fire and the flood

我能感受到你那股強大的能量

 

 

arrow
arrow

    Carolyn卡洛琳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()