close

 

Nate-Ruess-Nothing-Without-Love  

(以下是本人自行翻譯,歡迎留言糾正)

I am nothing without love
沒有愛我甚麼都不是
I’m but a ship stuck in the sand
我只是條陷入泥淖的船
Some would say that I’m all alone
有些人可能會說我獨來獨往
But I am nothing without love
但沒有愛我甚麼都不是

I wanna hold her in my arms
我只是想把她緊緊抱在懷中
But she feeling low she feeling sad
但她總是感到情緒低落悲傷
I would take credit for what’s wrong
我會因甚麼是獲得讚揚
But I am nothing without love
但沒有愛我甚麼都不是

Three years at sea after the storm
三年在海上經過大風大浪
On this sinking ship that love had put me on
愛修補我破裂的船
God I wish a gust of wind would come and carry me home
上天我希望有一陣風能把我送回家
But I got nowhere to go
但我忘了我沒有家可以回

Now here you show up with the force of a wave
現在大浪把你帶到這裡
And so I'm setting my sail, I’m headed for the empire state
於是我坐在帆船上,正前往帝國大廈的路上
Hey hey lord, I don’t want to lose this one, she make me feel whole
上天,我不想失去這位,是他讓我生命變得完整
You know, I am nothing without love
你知道的,我不能沒有愛

Oh baby show me a sign
喔親愛的,給我提示
Send up a signal, that everything’s fine
給我暗號,甚麼都好
Come on slide up right here by my side
快來到我身旁
You know that I want to rest in your light
你知道我想成為你生命中的一盞明燈

I am nothing without love
沒了愛我甚麼都不是
I’m just these thoughts without a pen
我就像想法無法書寫
And I would take credit for this song
我會因這首歌受到好評
But I am nothing without love
但沒了愛我一文不值

 

單飛消息

在2014年時,Fun.在官網上po一張貼文說不再會出FUN.的新專輯,這表示三人單飛,其中Andrew策畫電影,Jack在做音樂,而Nate出了這張專輯

我想所有的Fun.迷都會為此難過,他們所有的歌曲都好好聽,振奮鼓舞人心,這單飛讓我好難過

Fun  

 

 

 

arrow
arrow

    Carolyn卡洛琳 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()