close

(翻譯均有潤飾 )

Our love was lost

我們遺失了我們的愛

But now we've found it

但現在我們找到了

Our love was lost

我們遺失了我們的愛

And hope was gone

希望也落空了

Our love was lost

我們的愛是遺失了

But now we've found it

但現在我們找到了

And if you flash your heart

如果你的心在閃爍

I won't deny it

我不會否認

I promise

我發誓

I promise

我發誓

Your walls are up

你的心牆太高

Too cold to touch it

冷酷得難接近

Your walls are up

你的心牆聳立

Too high to climb

太高難以攀越

I know it's hard 

我知道這很難

But I can still hear it beating

但是我仍聽到心臟在跳動

So if you flash your heart

所以如果你的心在閃爍

I won't mistreat it

我絕不會虧待他

I promise

我發誓

I promise

我發誓

Our love was lost

我們遺失了我們的愛

In the…

在....

sweet disposition我還是很喜歡

 

By Carolyn

arrow
arrow

    Carolyn卡洛琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()